Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, May 16, 2007

Hari Ibu yang lalu---A short trip to Gua Musang

13 Mei yang lalu...hari ibu...saya bawak ibu gi gue musang untuk berjalan-jalan...bayangkan betape baiknye seorang anak berbuat demikian terhadap ibu yang tersayang...hehe...tipu je tu...tp xla plak kate x sayang ibu huhu....what really actually happened that day is...pagi2 lagi ibu ajak gi gue musang ngn pak usu+wanchu+yachu+mak usu..tgk tanah yag dibeli..mule ingat ari ahad nak sidai kain+vacuum rumah+basuh kete tp sajela nak ikut ibu gi sane..xleh? hehe...x pnah lg gi sane...heheh (alasan nak lari dr wat keje hoho) but before gi...hadiah utk ibu x dilupekan..suh aisyah bg n diikuti ngn very d simple kad yang die wat (siap tulis kat blkang kertas tu bday die bile tp salah, septemberlak katenye hehe) dalam kete besela pening2..dahla x sarapan...mkn biskut n asam je dlm kete...xla jauh sgt..sbb lalu cameron highlands..best banget sejuk...sampai sane, pak usu tinggalkan kitorg kat perhentian gue musang..sementare die ngn yachu gi amik abg ipar die kat tanah (tanah?) hutan ke ape2 la..huhu..kitorg pun mkn2 sampai 2 kali lak tu hehe..siap kene tego ngn org kdai tu...hehe...skali skale pe salahnye kan heheh....pendekkan cerite, xde ape yg leh wat aritu sbb pihak yang bertanggungjwb gi kutip derma kat mane ntah...huhu..so ended up gi makan angin kat gue hehe...si najah x caye kitorg g gue musang..die ingt kami gi cameron lak...so apelagi, wanchu suh tngkap gamba pntu gerbang la, gamba sultan la..tp x jelas sbb kete gerak so amik gamba signboard petronas yg tulis gue musang..okla tu kan? hehe...balik tu singgah cameron tepi2 jalan beli strawbery..n saye makan dengan sebanyak2nye ( eh, ade lg ke strawbery dlm peti ais ye?) huhu...tp disebabkan duit yg sket..dpt beli 3 box je..okla tu..kat bawah dah x manis dah...so..camtula citenye....
p/s: cite hangat dlm perjalanan ke sane? ce teke? gelak2 je pak usu cite...hehe...of cosla pasal original people..hehe...

0 comments: