Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, May 08, 2008

Kembali Menaip! ^_^

Salam to all….. ( ramai ke pn yg bace eheheh) it’s been a very looong time since I write in my blog. Ramai kawan-kawan dah bising, awat tak update blog hehe actually not that too many friends asking me that…just a few ehe as usual lah my best buddies 'kahfi the 8' who always updating his blog and my uni bestfriend ever, Detektif Saadah hehe ( wat apa kamo di sana) thanks to pakcik TM kerana sudi untuk datang ke rumah untuk memperbetulkan streamyx kat rumah ni…sebenanye die tuka modem je..modem ade prob so nothing biggie…insyaAllah after this I’ll try to always updating my blog yah ;p


So, what to say? Em, now I’m at home kembali merilekkan diri a.k.a menyambung cuti selepas tak jadi amik short sem. The truth is, I can’t register my subject because all the sections had closed and me and others also failed to register manually so most of us are going back home lah. In my case, thanks to Finance because doing their great job by blocking my account so that I can’t register during the registration period…menangis gue tau..penat menunggu dari jam 12 and when the time came at 5, I just can’t register…hanya Allah je yg tau perasaan gue masa itu uhu wawawawa….
Then, mase balik cuti selepas exam, gue telah bekerja+membantu wanchu gue di kantin. Penat ya amat… nak dikatakan penatnye sampai every night at 9 mata gue dah layu dah..dah nak terkatup dah and when I woke up every morning, bnyk betul taik mate…before ni pernah la ade taik mate banyak macam tu hohohoho…

Life at kantin? Mace2…Banyak yang gue nak ceritakan tapi in my next post lah ye…pelbagai ragam dan kerenah manusia and I even encounter with the worst customer ever… HATE HER VERY MUCHHHH…and not forgotting PAKCIK YG GATALLLLLLLLLLLLL…eew…geram gile... siap la mereka yang berkenaan…mereka belum tau siapa gue yang sebenarnya wahahahaha….

Oklah…nanti sambung lagi..lotsa work to do...daa c ya ^_^

1 comments:

Bashir IbnDzul said...

salam.. siannye tak dpt register.. takpe mungkin ada hikmahnye.. mungkin the *** dtg meminang?huhu