Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, May 15, 2011

bebudak sis yang GILA!

ada sebuah sekolah budak2 lelaki di ipoh...sekolah itu boleh dikatakan not bad jugalah walaupun pelajar2nya tidaklah 'bagus' sangat heh :p al- kisah, di suatu malam yang tenang, saya yang tiada kerja ini saja menyemak kat page alumni sekolah mereka dan saya...baru sahaja saya muncul...asyik hendak dibahankan mereka...adehla...memang gila...baru je msuk dah esok dan seterusnya ada antara mereka yang add saya di laman muka-buku....adehla...yang kelakar itu, dan2 tula mereka nak tukar nama yg sebelum ini mereka guna nama yang lain....kalau nk diceritakan di sini akan perangi gila mereka itu memang tidak terkatalah...sabar sahajalah...menyesal gue interframe itu hari...tobat takmo join dah...ini dah dah menyepi ni sibuk pula dok memanggil2..adehla...

sori...xtaw nak tulis apa...sebenarnya nak tekankan di sini bahawa budak SIS mmg GILA!

2 comments:

Akhirat said...

perghh.... kalau budak sis baca ni. lg teruk kena bahan nti. haha

heaven113 said...
This comment has been removed by a blog administrator.