Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, April 22, 2009

Layakkah aku berkata begitu?

Penat. Penat. Penat. Siapa yang tidak pernah merasa penat? Pada setiap golongan manusia, masing-masing merasai penat yang berbeza. Sebagai pelajar penatnya berbeza. Sebagai pekerja penatnya juga berbeza. Sebagai ibu bapa pastinya penat mereka amat berbeza.

Bagaimana pula dengan penat seorang Ibu yang berkerjaya?
Begitulah ibuku. Pagi petang siang malam tidak penat2 membanting tulang melakukan kerja. Kagum amat aku pada ibuku. Ibu memang tidak pernah mengenal erti lelah. Kadang2 kasihan aku melihat ibu, kadang2 Ibu ketiduran ketika menonton televisyen.
Aku? Layakkah aku mengatakan yang aku penat? Walau apa pun…aku memang PENAT (--‘)

1 comments:

Atiq-chan said...

penat keje dgn penat study amat lah lain..

Tapi siyes..penat keje lg PENATTTTTTTT