Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, June 29, 2009

Aku mahu saiz S!

Ini bukan kisah hasil pena Ain Maisarah bukan juga hasil karya merapu gue tetapi kisah benar mengenai satu keluarga kembangan yang besar dan kembang2 belaka termasuklah gue heheh ;p

Satu hari di Padang yang Besar…kelihatan papa, mama, yahcu, mak usu, pak lang, wa am dan abg yang sibuk menelek seluar jeans pelbagai rupa…

Gue: ayah, menantu kesayangan ayah pesan dia nak seluar jeans…
Papa: dia pakai saiz apa?
Gue: dia kata saiz 36
Yahcu: 36? Eh..bia betul..tu saiz yahcu tu…
Paklang: a’ah…itu saiz pakcik2 tu…
Mak usu: eh kamu bia betul…mak usu tengok dia tu kecik je…tak kan kot…

Lantaran ketidak puasan hati semua orang, saya dengan penuh bersemangat mendail nombor telefon kakak gue untuk meng ‘kompom’ kan saiz tersebut…

Kakak gue : Iye, betul…sebelum kawin dulu saiznye 34 tapi lepas kawin ni 36

But yet still…mereka masih tidak mempercayainya…betul…jenuh gue hoho

Lucu benar pabila teringat tentang kejadian ini…yelah..semuanya sibuk berdiskusi mengenai saiz pinggang abg ipar gue…nasib baik empunya badan tiada di tempat kejadian heee…

Abang Yang pula dengan baik hati menawarkan seluar saiz 36nya yang sudah tidak muat. “ Kalau nak datangla amik…abg yang dah x pakai dah..” apo laie abe mueh, rebutlah pluang keemasan hohohoh ;p

0 comments: