Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, June 05, 2009

Aku Sayang Kalian :)



mereka karaoke sakan!


Kangen banget sama kalian..kapan ngedate bertiga lagi heheh...ku kalau bersama mereka berdua..memang penat lah...bukan penat apa..penat gelak...kalau dengan salah seorang pun pecah gila gelak saya apatah lagi kalau bersama mereka berdua :)
FYI...kami bersahabat dari sekolah rendah lagi...walaupun belajar di sekolah menengah dan ipt yang berbeza ukhuwwah kami masih lagi erat...entahlah...memang susah nak lupa kawan2 dari sekolah rendah ni...banyak kenangan di sekolah itu...sampai ku dan kawan2 semangat hendak menubuhkan alumni...
cakap pasal itu bikin kepala ini pusing..k.i.v dahulu tentang itu...fikirkan yang indah2 sahaja dahulu yah ;p
that was my first time pergi karaoke jamban haha...not that bad...anin belanja so layan sahajalah...mereka menyanyi memang hancus..gue? of cosla tak..gue jadi tukang gelak mereka sahaja hee ;p
fasal kawan saya berdua itu...seorangnya bernama Khairul Bariah...kawanku yang chef seorang itu memang dahulunya agak ganas namun kini tidak ku sangka...ayu jugak jadinya sekarang hee..iyalah...orang sudah ada abang ni memang ;p
Hanin pula memang dari dulu sampai sekarang mulut die sangat 'open' hehe tapi dengan dia memang kecoh sangatlah..peramah ya amat ;p oh ya..zaman sekolah dulu dialah peminat tomok gila2...sampai bergaduh dengan junior nak berebut si tomok tu...tapi tomok dah jadi jutawan sekarang tak nak pulak hoho...bagi sama gue sajalah hahaha berangan ;p
speaking of that Shah Indrawan...sukalah lagu baru dia...Rindu terhenti..best2...agak kagum juga dengan perubahan suara tomok tu..from mat jiwang to mat jutawan hee..
dah2...melalut2 lak hee...nanti saya sambung merapu lagi....ni geram tengok blog si syed sengau ni..selambe je kutuk gue...siapla die nanti....operation revenge!!!




1 comments:

Unknown said...

Salam..rilek ar kak Jan Senget...bukan luak pun kena kutuk..

jom membudayakan Ilmu di mana jua..asyik baca john grisham je, bile nk kuar dari taman disneyland ahaha...