Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, July 06, 2009

Lagilalala

1. Bekas kekasih saya adalah :
~~>nak kene sebut kat sini ke? heheh

2. Saya sedang mendengar :
~~> miley cyrus’s the climb ^_~

3. Mungkin saya patut:
~~> mengemas barang2 untuk pulang ke Gombak

4. Saya suka :
~~> menekuni buah atiku, buku :)

5.Sahabat-sahabat baik saya :
~~> sentiasa memahami dan berada disisi ketika susa n senang

6.Saya tak paham :
~~> kenapa org mhkmh asyk komplen je kejenye…mkn mau bnyk..tym baya ish3

7.Saya kehilangan:
~~> orang yang m’jaga saya pada hari lahir saya..sedih2 :’(

8.Ramai yang berkata :
~~> bile nak abih cutinye..asyk kat kntin je huhuh

9.Makna nama saya :
~~> the light of Heaven ^_^v

10.Cinta itu adalah :
~~> sesuatu yang malas aku pk huhuhu

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
~~> rindukan saye wahaha ;p

12.Saya akan cuba :
~~> banyak bersabar lagi! huhuhu

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
~~> forever and ever til yaumul qiyamah

14.Telefon bimbit saya :
~~> senget mcm tuannye jugak hohoh

15.Bila saya terjaga dari tidur :
~~> saya senyum muge2 muke tu nmpk mude sentiasa hohoh

16.Saya paling meluat apabila :
~~> kak yah gelak x berperasaan (--‘)

17.Pesta/Parti adalah :
~~> paling best jika ianya adalah pesta buku hehehe ;p

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
~~> my dear lola ;) wpun ekau suda tiada, nmun ekau ttp di atiku

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
~~> during primary school…learn lotsa thing, gain experiences and having frens dat owez bside me until now…

20.Hari ini :
~~> aku xyah gi kantin wihuuu

21.Malam ini saya akan :
~~> macam biasa baca Hikmah Hati sebelum tido :)

22.Esok pula saya akan :
~~> ngedate hoho ^_~

23.Saya betul-betul inginkan :
~~> semua buku yang ada di seantero dunia..bole x?

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
~~> aku sudah tembun…makan saje kejenye huhuhu ;p

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
~~> due2 best! ^_^V

26.Makanan Barat atau Jepun :
~~> Barat…sedang mencuba mknn jepun heheh

27.Bilik yang terang atau gelap :
~~> terang, utk membaca, gelap utk tido… zzz

28.Makanan segera adalah :
~~> dilarang memakannya oleh ibu saya heheh

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
~~> biarin aja

30.Siapa yang anda nak Tag?

puan wynn bunting haha ;p ohh..and I already bought ur laskar pelangi ^_^

1 comments:

StingRay said...

"Bila saya terjaga dari tidur :
~~> saya senyum muge2 muke tu nmpk mude sentiasa hohoh"




aku tak senyum pun bila bangun tido...tapi tetap nampak muda...


sila terima dengan tabah.