Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, July 02, 2009

People in my Friends list

Hari untuk merapu lagi heheheheh…;p seorang sahabat gue pernah dahulu mencadangkan kepada gue untuk melakari kisah tentang sahabat, teman, rakan, dan kawan gue di goblog usang gue ini. Jadi bagi memulakan alkisah hikayat sang merapu, saya tampilkan buat kali pertamanya pemenang pertama untuk entri pertama tentang alkisah ini. Gue ambilin dari senarai yang terakhir daripada senarai temen2 gue di ‘Friendster’.

Saudari bertuah pada kali ini ialah…jeng3



Fareezan namanya. Beliau merupakan adik bilik saya ketika di bangku sekolah menengah dahulu. FYI, pada tahun gue bakal menduduki SPM dahulu, gue telah diamanahkan untuk menjaga adik2 PMR di bilik kami iaitu RPBD. Pada tahun tersebut, asrama setiap tingkatkan sudah diasingkan. Gue yang sepatutnya bersama temen2 tinggal di rumah merah terpaksalah duduk di rumah putih tersebut bersama seorang sahabat gue yang sangat baik.

Jadinya, kami berdua adalah kakak kepada adik2 yang tinggal di bilik tersebut. Asalnya sedih juga karena tidak dapat menghabiskan persekolahan untuk tinggal bersama temen2 tetapi dengan memiliki adik2 bilik yang baik dan ‘mendengar kata’ ini, amat memberi gue 1001 pengalaman sama ada pahit atau manis.
Berbalik kepada cik Fareezan ini, sejujurnya, gue tidaklah begitu kenal rapat dengannnya karena beliau lebih senang disamping sahabat gue yang 1 lagi itu. Kenapa? Jangan ditanya kok…gue gareng mungkin kih3…;p

Tidak tahu lagi apa yang ingin diceritakan tentangnya…mesti kalian mengutuk gue kan2? Haha…yang pastinya untuk diri sendiri bagus juga…apabila terfikir akan pembikinan entri sebegini, membuatkan gue lebih tahu tentang keadaan meraka. Mana tidaknya, seperti si Fareezan ini, setelah dibeleki friendsternya, baru gue tahu yang dia sekarang di CFS IIUM PJ…laaa menjadi junior gue lagi tapi tidak juga karena selepas ini dia akan ke kampus di Kuantan atau mungkin Gombak jika kejuruteraan pilihannya. Agak2nya apa ya? Hoho syiapa2 yang tahu silakan memberitahu gue di sini yah! ;p

2 comments:

AiNzek said...

alah k.janah pesal farizan yg terplih neh..hahaha..aisehh..

Heaven113 said...

ohh nanti akak pilih hg plak ye heheh