Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, July 04, 2009

Si Tembun Aku

Aku dah gemok dah cuti lama2 neh…cane nak kurus balik neh huhu wawawa…tak tahulah aku ni gemok macam siapa…seperti si Mihrimah Maryamkah? Hehe jangan macam Tun Sri Rosjah sudah huhu

Aku sedang menghitung hari ini…menghitung hari2 untuk kembali semula ke Taman Ilmu dan Budi…sisa2 akhir percutian ku ini aku manfaatkan sebaik2nya…mesyuarat bersama pekerja2 sudah selesai dah aku harap mereka akan menjalankan tanggungjawab mereka dengan baik sekali supaya ibu ku tenang hati dan gembira selalu…

Dek ketenangan ibu yang sering terganggu oleh pelbagai masalah itulah yang membuatkan ku gagah untuk membantu ibu di sana…jika tidak, jangan haraplah! Baik sahaja aku bersenang- lenang di rumah ataupun kembali menjadi kuli di Sri Anika hehe ;p Mengenai kantin yang satu itu nanti2lah ku ceritakan…tiada mood ingin melakarkan ia disini. Memikirkan ia juga telah membuatkan fikiranku pusing dan runsing…

Kantin oh kantin! Disebabkan ekaulah badan gue tembun dan emosi gue sekarang lagi terganggu…aku asyik nak marah2 je semenjak 2 menjak di sini…entah apa yang aku telan sehingga emosi aku selalu sahaja lari daripada landasannya dan justeru mengakibatkan semua menjadi mangsa huhu..kasyian deh…maafin gua ya syiapa2 yang terkena ^_~
Sudah buhsan di sana aku. Bukan aku sahaja, mereka juga buhsan melihat aku…bak kat Ins. Amrin, sahabat papaku,

“ Kau ponteng sekolah ya? Ada kat sini je…tak balik2..”

See…semua orang menyampah tengok aku…ceit x heran…gue lagi menyampah tengok korang yang suka wat perangai seorang pengguna yang tidak berpendidikan! ;o Minta maaflah…mulut gue memang jahat banget tapi hati gue insyaAllah baik hehe ;p
Lagi beberapa hari je lagi yang tinggal ni…barang semua tidak ku kemas lagi…banyak sungguh barang yang hendak dibawa pulang. Si Sengau pun tadi sudah bising mengingatkan akan bukunya yang ku pinjam tidak dipulangkan lagi hee…insyaAllah dik..dun wori…I’ll give it back to u yah!

Kiranya nanti di sana, bisakah gue menguruskan diri ini kembali yah? Huhu wait and see la nanti macam mana…mesti kawan2 semua terkejut melihat gue hoho

Later…daaa

Kesiannnnnn……

0 comments: