Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Thursday, October 09, 2008

Aku Kembali ^_^

Di atas permintaan ramai(ramai ke? ;p) ...aku akan cuba menaip kembali! :) Salam to all...terima kasih kerana masih setia dengan blog saya yang kurang serba serbi ni. Kalau diikutkan, sudah beberapa bulan saya tidak menaip. Sahabat2 yang setia membaca acap kali bertanya, bila mau update blog yang dah bersarang labah2 dah ni ;p Mungkin diamku selama tidak menaip ini lebih baik daripada sebelum ni di mana aku asyik merepek ;p Tapi kalau hendak diikutkan, ini blog aku, ikut suka akulah nak buat apa kan? hehe tapi aku akan cuba untuk tidak begitu lagi...at least the readers will receive something that will benefit them an me also, right? Peringatan untuk kita bersama.
Untuk pengetahuan, saya sedang online di library disebabkan ketiadaan wireless di bilikku maka ku kuatkan semangat membawa laptop ayahku ke kelas pagi2 lagi sbb nak online selepas kelas pukul 10.
Ya, saya kini masih memerah otak untuk menaip sesuatu untuk semua. Idea banyak je nak diluahkan tapi jari jemari masih belum bersetuju untuk mencurahkannya. Hmm...mungkin nanti sahaja dulu lah...
p/s: saya ada misi baru. nak tahu? tunggu....doakan misiku tercapai yah :)

0 comments: